مراحل ثبت‌نام، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی پیوسته سال 1402 (مجازی)

با تبریک به مناسبت پذیرفته شدن شما در مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و آرزوی موفقیت و پیروزی در فراگیری علوم و معارف اسلام و اهل بیت علیهم السلام، برای ثبت نام اینترنتی از روز چهارشنبه 1402/12/23 تا ساعت 24:00 روز شنبه 1402/12/26 با مراجعه به سامانه اینترنتی که در پایان همین اطلاعیه آمده در «سامانه ثبت نام و پذیرش اینترنتی» ثبت نام فرمایید.

 * * ملاک ثبت نام از پذیرفته شدگان، دستورالعمل  ابلاغی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.
* * * ثبت نام به صورت اینترنتی است و امکان ثبت نام حضوری فقط در موارد خاص و فقط پس از هماهنگی با واحد پذیرش در وقت اداری فراهم است. دانشجویان ضرورت دارد پیش از مراجعه حضوری این اطلاعیه را کاملا مطالعه و همه مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشند.

مراحل ثبت نام

دیدن نتایج نهایی پذیرش کارشناسی تکمیل ظرفیت سال 1402 (بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی مرحله بهمن ماه 1402)
فرآیند ثبت نام (مراحل ثبت نام)
مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه ثبت نام
مدارک مورد نیاز و چگونگی ثبت نام
شرایط و ضوابط وظیفه عمومی (ویژه برادران)
شهریه (میزان، جداول تخفیف، چگونگی پرداخت)
مزایا و شرایط تحصیل
سامانه ثبت نام اینترتی


 

** برای اطلاع از نتایج نهایی پذیرش کارشناسی تکمیل ظرفیت سال 1402 کلیک کنید.


فرآیند ثبت نام اینترنتی

ردیف

فرآیند ثبت نام

توضیحات

1

مطالعه کامل اطلاعیه توسط دانشجو

-

2

ورود به سامانه پذیرش اینترنتی

برای ورود اینجا را کلیک کنید

3

بارگذاری مدارک اسکن شده اعلام شده در اطلاعیه ثبت نام

 

4

ورود به سامانه شهریه برای پرداخت بخشی از شهریه به صورت علی الحساب

 

5

دریافت کد رهگیری و شماره دانشجویی

 

6

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی (ویژه برادارن)

برای ورود به سامانه پلیس +10 کلیک کنید

7

ارسال و تحویل مدارک به کارشناس پذیرش و دریافت تاییدیه پذیرشی

برای آگاهی از مدارک به پایین اطلاعیه مراجعه فرمایید


مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنت

ردیف

مورد (دیپلم ‌یا مدرک‌ تحصیلی)

نوع مدرک

توضیح و موارد بررسی

1-1

نظام‌ قدیم ‌آموزش‌ متوسطه

- اصل ‌یا گواهی ‌مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل دریافت دیپلم.

- بخش ‌و شهرستان ‌محل ‌‌دریافت دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم می‌بایست ‌با سه سال تحصیل‌ مندرج ‌در لیست‌ یکسان باشد.

1-2

- گواهی ‌تحصیلی ‌سال ‌ماقبل و ۲ سال‌ ‌ماقبل دیپلم با درج‌ بخش‌ و شهرستان ‌محل تحصیل‌ با مهر و امضای ‌مدیر دبیرستان و یا‌ هنرستان با درج بخش ‌و شهرستان ‌سال ‌ماقبل ‌و ۲ سال قبل از دیپلم.

- تاریخ دریافت دیپلم در هر یک از رشته‌های ‌تحصیلی باید حداکثر تا پایان 1402/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "باطل" خواهد بود.

2-1

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی ‌واحدی

- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل دریافت مدرک پیش‌دانشگاهی.

- تاریخ دریافت دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی باید حداکثر تا پایان 1402/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "کان‌لم‌یکن" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌دریافت مدرک‌ دوره‌‌ پیش‌دانشگاهی، دریافت دیپلم‌ و سال ‌ماقبل ‌از دیپلم‌ می‌بایست با سه‌ سال تحصیل مندرج در لیست یکسان باشد.

2-2

- اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی ‌‌دیپلم ‌‌متوسطه‌ ‌نظام‌ آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل دریافت مدرک.

2-3

- اصل ‌مدرک‌ و ‌یا گواهی ‌سال‌ ما قبل ‌دیپلم‌ با مهر و امضای مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌با درج بخش و شهرستان‌ محل دریافت مدرک.

3-1

نظام آموزشی جدید

- اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی موقت پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه با مُهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل دریافت مدرک.

- تاریخ دریافت مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک‌ از رشته‌های تحصیلی باید حداکثر تا پایان 1402/11/30 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "لغو" خواهد بود.

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌دریافت مدرک‌ تحصیلی پایه‌های دهم‌ تا دوازدهم، می‌بایست ‌با سه ‌سال تحصیل‌ مندرج در ‌لیست‌ یکسان باشد.

3-1

- فرم ۶۰۲ (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) قابل دریافت از دبیرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر دبیرستان.

4

دانشجویان: اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

- اصل فرم انصراف از تحصیل

-دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حداکثر تا تاریخ 1402/5/31 لازم است فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نمایند. (فرم شماره ۲ – ص 265 دفترچه راهنمای ثبت‌نام رشته‌های تحصیلی با سوابق تحصیلی منتشر شده در تاریخ 1402/5/1)

5

دارندگان مدرک‌ معادل‌کاردانی‌

- اصل مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگی در دوره‌ی معادل.

- در خصوص ‌دارندگان ‌مدرک‌ معادل‌ مفاد بخشنامه شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۹۲/۰۵/۲۸ معاونت ‌آموزشی‌ وزارت‌ متبوع‌ ملاک ‌عمل بوده و بررسی‌های لازم می‌بایست براساس این بخشنامه صورت‌ گیرد. ضمناً قبولی ‌پذیرفته‌شدگان دارای مدرک معادل که مشمول مفاد بخشنامه‌ مذکور نمی‌باشند، لغو خواهد شد.

6

دارندگان‌ مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

- اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم).

- تاریخ دریافت مدرک ‌کاردانی باید حداکثر تا پایان 1402/11/30 و مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "لغو" خواهد شد.

7

‌دارندگان‌ مدرک کاردانی ‌گروه ‌آموزشی پزشکی

- پایان‌‌ طرح‌ نیروی ‌انسانی‌ تاریخ 1402/11/30 (فارغ‌التحصیلان رشته‌های گروه آموزش پزشکی) باشد.

8

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته

- اصل‌ و یا گواهی ‌مدرک‌ کاردانی‌ پیوسته ‌آموزشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای، دانشگاه جامع‌ علمی –کاربردی و یا دانشگاه آزاد اسلامی.

- اصل یا گواهی تحصیلی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان‌ و ‌یا هنرستان با درج بخش و شهرستان‌ محل دریافت مدرک.

- مدرک کاردانی پیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش‌دانشگاهی‌برای پذیرفته‌شدگان ملاک عمل ‌و قابل‌قبول می‌باشد‌.

- با قید تاریخ دریافت مدرک ‌کاردانی حداکثر تا پایان 1402/11/30 و باشد در غیر اینصورت قبولی فرد "لغو" خواهد بود.

- -شرط معدل برای ثبت‌نام ملاک نمی‌باشد.

 

 

- بخش‌ و شهرستان ‌محل ‌دریافت سال تحصیلی اول، دوم و سوم ‌می‌بایست با سه‌‌سال ذکر شده در لیست یکسان‌ باشد.

9

دارندگان مدارک حوزوی

ارائه موافقت‌نامه رسمی و بدون قید و شرط مدیریت حوزه‌های علمیه و یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یا اصفهان

- براساس مصوبه جلسه 548 مورخ 28/7/1383 شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب حوزه علمیه دارای مدرک سطح یک، صرفا مجاز به ادامه تحصیل در رشته‌های گروه آزمایشی علوم انسانی و مشروط به گذراندن دروس پیشنیاز به تشخیص گروه آموزشی هستند.

10

کارمندان دولت

- اصل‌ حکم‌ مرخصی‌ سالانه ‌یاموافقت‌رسمی‌وبدون ‌قیدوشرط.

--------------------

11

گواهی اشتغال

- تصویر حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی، پیمانی، شاغلین‌ و بازنشستگان‌ وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری ‌و بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی و سایر مؤسسات آموزشی تابعه وزارتخانه‌های مذکور.

--------------------

12

سهمیه مناطق محروم

کدرشته‌های مندرج در جدول اصلاحات اطلاعیه مورخ 1/7/1400 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش

- پذیرفته شده می‌بایست حسب مورد و با توجه به کد قبولی بومی یکی از استان‌های: ایلام، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان،‌ کردستان، کرمانشاه، ‌کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان مطابق ضوابط مندرج در اطلاعیه مورخ 1/7/1400 مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش باشد.

13

سهمیه‌ داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل و زلزله)

کدرشته‌های مندرج در جدول اصلاحات اطلاعیه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش

- بومی یکی از بخش‌های شهرستان‌های ذیربط.

- محل اقامت و یا محل دریافت مدرک تحصیلی سال دوازدهم یا یازدهم و یا دهم (نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶) و یا ‌پیش‌دانشگاهی یا دیپلم یا ماقبل دیپلم (نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی) در یکی ‌از بخش‌ها و یا شهرستان‌های ذیربط ‌باشد.

- -متقاضیان مشمول استفاده از این سهمیه می‌بایست در زمان انتخاب رشته نسبت به دریافت فرم اقامت و یا تحصیل در شهرستان مربوط (مندرج در جدول اصلاحات اطلاعیه) که توسط فرمانداری شهرستان تایید گردیده اقدام می‌نمودند. بدیهی است این فرم می‌بایست در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی تحویل گردد.

14

سهمیه داوطلبان شهرستان‌های جنوب استان کرمان (جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان)

متقاضیان مشمول توضیحات مندرج در جدول اصلاحات اطلاعیه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش

- ملاک بومی: ارائه گواهی دریافت مدرک تحصیلی سه سال آخر و همچنین محل تولد در یکی از شهرها (یا بخش‌های) مذکور

15

همه ‌پذیرفته‌‌شدگان‌

- اصل شناسنامه به انضمام 1 نسخه تصویر از تمام صفحات آن

--------------------

16

- اصل کارت ملی به انضمام 1 برگ تصویر پشت و روی آن

17

- 3 قطعه ‌عکس‌ تمام‌رخ ‌۴×۳ تهیه ‌شده ‌در سال جاری

18

- اصل‌ و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن) اعم از خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، ارتش و...

19

همه ‌پذیرفته‌‌شدگان (برادران)

- مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه

- با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های مندرج در صفحات 10 و 11 دفترچه راهنمای ثبت‌نام رشته‌های تحصیلی با سوابق تحصیلی منتشر شده در تاریخ 1/5/1400 .

20

همه پذیرفته‌شدگان

واریز بخشی از شهریه ثابت (380250 تومان)،

- شهریه ثابت (علی الحساب): 760500 تومان

21

همه پذیرفته‌شدگان

تاییدیه تحصیلی دیپلم

دریافت تاییدیه تحصیلی با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir

و دریافت کد رهگیری و ارائه آن به واحد پذیرش

 

همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست پس از دریافت شماره دانشجویی اصل مدارک اعلام شده را به صورت حضوری یا پستی تا تاریخ 1403/01/31 در جدول بالا به بخش پذیرش دانشگاه تحویل دهند. بدیهی است از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.


مدارک مورد نیاز و چگونگی ثبت نام

ثبت نام از پذیرفته شدگان گرامی در دو مرحله انجام می‌شود:
1) ثبت نام اینترنتی (الزامی): پذیرفته شدگان در این مرحله لازم است با ورود اطلاعات و مشخصات فردی، مشخصات آموزشی و دیگر پرسش‌های مربوطه، مدارک خواسته‌شده در «سامانه ثبت نام و پذیرش» را بارگزاری کرده و نسبت به پرداخت بخشی از شهریه ثابت اقدام کنند.
2) ارسال اصل مدارک (الزامی): تشکیل پرونده و ثبت نام نهایی منوط به تحویل اصل مدارک است.
تبصره- دارندگان مدرك كارداني (فوق‌دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، طلاب دارنده سطح 1 و هم چنین دارندگان مدرک كارداني پيوسته آموزشکده‌های فني و حرفه‌ای و هم چنین آن دسته از داوطلبان مذکور که حداکثر تا 1402/11/30 در مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم) فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند تشکیل پرونده دهند.
مدارک مربوط به اتباع خارجی:
اصل و تصویر یکی از مدارک اقامتی اتباع خارجی و تکمیل فرم تعهد نامه.

شرایط و ضوابط وظیفه عمومی (برادارن)

- دانشجویان مشمول وظیفه عمومی

- مراجعه حضوری دانشجویان مشمول جهت ثبت‌نام الزامی نیست و با تمهیداتی در نظر گرفته شده دانشجویان مشمول می‌توانند به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به این مرکز ثبت‌نام نمایند.
به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی مشمول و غیر مشمول ورودی جدید این مرکز می رساند، با توجه به اینکه یکی از مهمترین شرایط ثبت نام در مراکز دانشگاهی، دارا بودن مدارک نظام وظیفه اعم از کارت پایان خدمت، کارت معافیت پزشکی، کفالت موارد خاص، تعهد خدمت در آموزش و پرورش و کارکنان نیروهای مسلح می باشد.
در صورتی که دانشجو مشمول باشد اخذ معافیت تحصیلی از سازمان وظیفه عمومی الزامی است که در این صورت دانشجو باید به آدرس اینترنتی sakha.epolice.ir مراجعه و اقدام به دریافت معافیت تحصیلی به صورت غیر حضوری نمایید.
( توضیحات بیشتر در سایت مذکور آمده است. برای مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی (فایل PDF) کلیک کنید.
نکته: طلاب متقاضی ثبت نام در مرکز آموزش مجازی باید موافقت نامه تحصیل همزمان حوزه و دانشگاه را پیش از ثبت نام در این مرکز آموزشی از مرکز مدیریت استان محل تحصیل اخذ کرده و از طریق پست به این مرکز ارسال نمایند که در این موافقت نامه ضروری است عبارت زیر قید شده باشد: (تحصیل هم‌زمان طلبه گرامی آقای ............. با کد ملی ............. و کد تحصیلی ........... در مرکز آموزش مجازی و نیمه‌حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) و حوزه علمیه بلامانع می‌باشد.
(بر اساس آیین‌نامه نظام وظیفه موافقت‌نامه مذکور باید هرترم از حوزه اخذ و به این مرکز ارسال شود.)
تذکر مهم: بدیهی است در صورت عدم ارسال این موافقت‌نامه به مرکز، ثبت‌نام دانشجو ملغی خواهد شد.
- دانشجویان غیرمشمول وظیفه عمومی
نکته 1: کسانی که کارت پایان خدمت یا معافیت دارند باید کپی برابر با اصل کارت خود را همراه با مدارک پذیرشی به این مرکز ارسال نمایند.
نکته 2: متقاضیان شاغل در آموزش و پرورش باید تعهدنامه خدمت خود را همراه با مدارک پذیرشی به این مرکز ارسال نمایند.
نکته 3: متقاضیان شاغل در نیروهای مسلح باید موافقت نامه­ ای مبنی بر مجاز بودن تحصیل در این مرکز را از یگان خود اخذ و همراه با مدارک پذیرشی به این مرکز ارسال نمایند.
نکته 4: ارسال کپی برابر با اصل، کارت پایان خدمت، نظامی یا انتظامی، معافیت پزشکی، تعهدنامه طلاب، کفالت، موارد خاص را به مرکز الزامی می باشد.
نکته 5: برابر اصل مدارک می‌بایست در دفترخانه رسمی صورت پذیرد.
* برای تکمیل و ارسال فرم مشخصات فردی (اینجا) و فرم درخواست معافیت تحصیلی (اینجا) را کلیک نمایید.
«برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نظام وظیفه (دانشجویان برادر) با تلفن 5-02532908193 داخلی 375 یا 02532113757 تماس بگیرید.
5- حكم‌ مرخصي‌ سالانه‌ يا موافقت‌ كتبي‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌ براي‌ كارمندان‌ دولت

شهریه

6- داوطلبان لازم است در هنگام ثبت نام اینترنتی نسبت به واریز وجه بخشی از شهریه ثابت نیمسال نخست به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی اقدام کنند. (امکان تقسیط شهریه در هر نیمسال آموزشی تا پیش از آغاز آزمون های همان نیمسال وجود دارد)
نوع شهریه
میزان (ریال)
شهریه ثابت
7605000 (معادل هفتصد و شصت هزار و پانصد تومان)
شهریه متغیر هر واحد
491400 (معادل چهل و نه هزار و صد و چهل هزار تومان)
* در ابتدای هر سال آموزشی مبلغی نیز به عنوان هزینه خدمات آموزشی بابت بیمه دانشجویی، کارت دانشجویی، پیامک، برگزاری آزمون، برنامه های فرهنگی و ... از دانشجویان دریافت می شود.
** امکان پرداخت وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویان متقاضی دارای شرایط وجود دارد.(تسویه وام پس از دانش آموختگی)
تخفيف‌هاي موجود در جدول زیر تا سقف 50 درصد براي آن دسته از دانشجوياني است كه شهريه آن‌ها توسط نهادها يا موسسات حمايتي پرداخت نمي گردد.
تخفیف های شهریه (ثابت و متغیر):
  • دانشجويان ممتاز علمي دانشجويان رتبه اول و دوم و سوم هر رشته
  • دانشجويان قاري قرآن كريم، حافظ قرآن كريم و حافظان نهج‌البلاغه
  • طلاب ممتاز علوم ديني
  • همسر و فرزندان طلاب رسمي حوزه‌هاي علميه
  • پژوهشگران جوان حايز رتبه در يكي از جشنواره‌هاي علوم اسلامي و يا تاليف كتاب يا مقاله در حوزه علوم اسلامي
  • دانشجويان ممتاز ورزشي
  • دانشجويان كم‌درآمد و بي‌سرپرست و بازنشستگان كم درآمد
  • نفرات برتر فرهنگي
  • دانشجويان داراي 3 فرزند و بالاتر
  • دانشجویان معرفی شده فراجا
دانشجویان شاهد (همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد) با ارائه گواهی از بنیاد شهید، با سی درصد تخفیف شهریه امکان تحصیل خواهند داشت.  
«برای آگاهی از میزان تخفیف شهریه با تلفن 5-02532908193 داخلی 112 تماس بگیرید.

یادآوری های مهم

1- در هر مرحله از ثبت‌نام يا هنگام تحصيل، چنانچه مشخص گردد متقاضی حقايق را كتمان نموده و اطلاعات غلطي ارائه نموده است و واجد شرايط نمي‌باشد قبولي وي باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصيل محروم خواهد شد.
2- معدل‌ مدرک پذيرفته‌ شده‌ بايد با معدلي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون به‌ سازمان‌ سنجش اعلام‌ نموده‌، و يا در مراحل بعد اصلاح نموده است، يكسان‌ باشد. بديهي است از ثبت‌نام قطعي آن دسته از متقاضیانی كه داراي مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك آنان كمتر از معدل اعلام شده به سازمان سنجش باشد) خودداري خواهد شد.
3- از پذيرفته شدگاني كه داراي مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلي آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالي از طرف متقاضیان به سازمان سنجش باشد) مي‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آيد، لذا ضرورت دارد اين دسته از پذيرفته‌شدگان به دانشگاه مراجعه نموده و مدارك لازم مندرج در اين اطلاعيه را ارائه نمايند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسي لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد.

مزایا و شرایط تحصیل:

1. اعطای مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر؛
2. استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه؛
3. برگزاری دوره‌ها به صورت کاملا (الکترونیکی) طبق استانداردهای بین المللی و بدون نیاز به حضور فیزیکی دانشجویان؛
تبصره1: آزمون های پایان نیمسال به صورت حضوری و در بیش از 90 مرکز کشور و خارج از کشور برگزار می شود. (به‌صورت رایگان یا با پرداخت هزینه مرکز آزمون)
تبصره2: برای آگاهی از چگونگی و وضعیت مراکز آزمون بر روی لینک روبرو کلیک کنید. لینک
4. برخورداری از خط سیر آموزشی (محتوای آموزشی در قالب متن، صوت و فیلم تدریس به صورت تقطیع شده وگام به گام)؛
5. استفاده از کلاس آن‌لاین؛
6. استفاده از آرشیو کلاس‌ها؛
7. محیط الکترونیکی گفتگوی دانشجویی؛
8. تخفیف­‌های متنوع شهریه برای ممتازین تحصیلی، خانواده­‌های کم درآمد، حافظان قرآن و نهج البلاغه، ممتازین ورزشی و المپیادهای علمی، پژوهشگران جوان در حوزه علوم اسلامی، طلاب و خانواده ­های آنان؛
تبصره1: شهریه این مرکز از سایر مراکز کمتر بوده و امکان پرداخت به صورت قسطی در طول نیم سال به هر شکل امکان پذیر است.
تبصره2. امکان پرداخت وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویان متقاضی دارای شرایط وجود دارد. (تسویه وام پس از دانش آموختگی)
تبصره3: در ابتدای هر سال تحصیلی مبلغی نیز به عنوان هزینه خدمات آموزشی بابت بیمه دانشجویی، کارت دانشجویی، پیامک و ... از دانشجویان دریافت می‌شود.
تبصره1: امکان افزایش مراکز آزمون در صورت درخواست دانشجویان و حد نصاب لازم وجود دارد.
تبصره2: امکانات خوابگاهی فقط در شهر مقدس قم و در صورت پرداخت هزینه های آن در زمان برگزاری آزمون.
10. بهره‌مندی از خدمات فرهنگی دانشجویی.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مستقیم 32113745 و یا با تلفن 5-02532908193 داخلی 251  و داخلی 262  تماس بگیرید.
همچنین با توجه به در پیش بودن تعطیلات آغاز سال نو برای مشاهده آخرین اطلاعات و رویدادها، عضو کانال اطلاع‌رسانی دانشگاه در پیام‌رسان ایتا شوید.
برای عضویت در کانال بر روی لینک روبرو کلیک کنید. «لینک عضویت در کانال ایتا»

*

*

مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
مركز آموزش مجازي و نيمه حضوري فرهنگ و معارف اسلامی
مدیریت برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد
نوع خبر: 

کليه حقوق اين سايت به موسسه آموزشی- پژوهشی امام خمینی ره تعلق دارد.