مراحل ثبت‌نام، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد سال 1403 (مجازی)

با تبریک به مناسبت پذیرفته شدن شما در مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و آرزوی موفقیت و پیروزی در فراگیری علوم و معارف اسلام و اهل بیت علیهم السلام، برای ثبت نام اینترنتی از روز شنبه 1403/06/10 با مراجعه به آدرس اینترنتی که در پایان همین اطلاعیه آمده در «سامانه ثبت نام و پذیرش اینترنتی» ثبت نام فرمایید.


 * * ملاک ثبت نام از پذیرفته شدگان، دستورالعمل  ابلاغی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.
* * * ثبت نام به صورت اینترنتی است و امکان ثبت نام حضوری فقط در موارد خاص و فقط پس از هماهنگی با واحد پذیرش در وقت اداری فراهم است. دانشجویان ضرورت دارد پیش از مراجعه حضوری این اطلاعیه را کاملا مطالعه و همه مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشند.

****پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه علی‌الحساب، درصورتی که اطلاعات کامل و صحیح باشد، کد دانشجویی برای شما ارسال خواهد شد.


گام‌های ثبت نام

دیدن نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1403
فرآیند ثبت نام اینترنتی
مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه ثبت نام
مدارک مورد نیاز و چگونگی ثبت نام
شرایط و ضوابط وظیفه عمومی (ویژه برادران)
شهریه (میزان، جداول تخفیف، چگونگی پرداخت)
مزایا و شرایط تحصیل
سامانه ثبت نام اینترتی


 

** برای مشاهده نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد پیوسته سال 1403 کلیک کنید.


فرآیند ثبت نام اینترنتی

ردیف

فرآیند ثبت نام

توضیحات

1

مطالعه کامل اطلاعیه توسط دانشجو

-

2

ورود به سامانه پذیرش اینترنتی

برای ورود اینجا را کلیک کنید

3

بارگذاری مدارک اسکن شده اعلام شده در اطلاعیه ثبت نام

 

4

ورود به سامانه شهریه برای پرداخت بخشی از شهریه به صورت علی الحساب

 

5

دریافت کد رهگیری و شماره دانشجویی

 

6

دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی

برای ورود به سامانه پلیس +10 کلیک کنید

7

ارسال مدارک از طریق سیستم پست

برای آگاهی از مدارک کلیک کنید


مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام اینترنتی

ردیف

نوع مدرک و فایل اسکن شده

توضیحات

1

اصل مدرک کارشناسی / سطح 2 حوزوی / گواهی تایید شده دانشگاه فارغ التحصیلی با ذکر معدل

  • تاریخ دانش‌آموختگی پذیرفته‌شدگان تا تاریخ 1403/06/31 الزامی است.

تبصره1: در صورتی که دسترسی به مدرک کارشناسی ندارید، فرم روبرو را دانلود، تکمیل و اسکن نمایید (فرم شماره 2 نیاز به مهر و تایید کارشناس فارغ التحصیلان محل تحصیل مقطع گذشته دارد ) فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن‌دسته از پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 نیستند
تبصره2: دانشجویانی که تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند برای ثبت نام به صورت موقت از فرم روبرو استفاده نمایید. دریافت فرم تعهد فراغت از تحصیل (مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده شده دانشجویان سال آخر کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403)
 

2

اسکن و بارگزاری تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو

 

3

عکس پرسنلی تمام رخ 4*3 جدید گرفته شده در سال جاری

برای مشاهده مشخصات عکس کلیک کنید

4

اسکن و بارگزاری مدرک نظام وظیفه ویژه آقایان
تصویر برگه « تاييد اوليه شرايط مشمول » را در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایید (ویژه دانشجویان مشمول بدون غیبت)

دریافت مقررات نظام وظیفه
فایل راهنمای ثبت درخواست الکترونیکی معافیت تحصیلی

5

اصل یکی از مدارک معتبر اقامتی ویژه اتباع خارجی مقیم ایران

دریافت فرم ویژه اتباع عراقی و افغانستانی

6 استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع گذشته)
  • دانش آموختگان دانشگاه های (دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور، علمی - کاربردی، فنی حرفه ای و ...) درصورت دارا بودن کدصحت، استعلام کد بیست رقمی اصالت مدرک را از طریق سایت portal.saorg.ir/inquiry دریافت و اسکن آن را بارگذاری نمایند.
درصورت عدم دارا بودن کدصحت،  دانشجویان ابتدا می بایست با مرکز آموزشی قبلی خود، ارتباط بگیریند؛ در صورتی که سابقاً برای ایشان در سامانه سازمان امور دانشجویان، کد صحت ثبت شده باشد آنرا به دانشگاه اعلام کند و درغیر اینصورت، بایستی درخواست خود را در سامانه سجاد ثبت و پس از تایید کارشناس فارغ التحصیلان مرکز آموزشی مقطع پیشین و سپس تایید کارشناس امور فارغ التحصیلان وزارت علوم، کدصحت ایشان صادر خواهد شد (در قسمت اسکن، رسید ثبت درخواست کد صحت را بارگذاری نمایند)
  • دانش آموختگان دانشگاه علمی - کاربردی؛ استعلام مدارک دانشنامه فاقد کدصحت خود را،  از سایت edu.uast.ac.ir  دریافت و رسید آن را بارگذاری نمایند.
  • دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی؛ استعلام مدارک خود را تنها از سایت estelam.iau.ir  دریافت و رسید آن را بارگذاری نمایند.
    دانش آموختگان دانشگاه آزاداسلامی، که دارای دانشنامه هستند و یا گواهی نامه موقت آنها پیش از سال 1385 صادر شده باشد، در سامانه فوق وارد می شوند و سپس اقدام به ثبت نام و سپس اقدام به دریافت استعلام تاییدیه صحت مدرک خود می کنند.
  • در صورتی که مشمول هیچ کدام از شرایط فوق نیستید (دانش آموختگان حوزوی و متعهدین خدمت آموزش و پرورش) کد ملی را در قسمت کدرهگیری مشخصات پایه ثبت نمایید.

6

اصل مدارک معتبر دال بر استفاده از سهمیۀ رزمندگان و ایثارگران

 

همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست پس از دریافت شماره دانشجویی اصل مدارک اعلام شده در جدول بالا را به بخش پذیرش دانشگاه تحویل دهند. بدیهی است از ادامۀ تحصیل دانشجویانی که اصل مدارک را در موعد مقرر ارسال نکرده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.


مدارک مورد نیاز و چگونگی ثبت نام

ثبت نام از پذیرفته شدگان گرامی در دو مرحله انجام می‌شود:

1) ثبت نام اینترنتی (الزامی): پذیرفته شدگان در این مرحله لازم است با ورود اطلاعات و مشخصات فردی، مشخصات آموزشی و دیگر پرسش‌های مربوطه، مدارک اسکن شده بندهای 1 تا 4 زیر را در «سامانه ثبت نام و پذیرش» بارگزاری کرده و نسبت به پرداخت بخشی از شهریه ثابت اقدام کنند.

2) ارسال اصل مدارک (الزامی): تشکیل پرونده و ثبت نام نهایی منوط به تحویل اصل مدارک زیر است:

  1. مدرك‌ كارشناسي‌ (ليسانس‌) مورد تاييد وزارت‌ علوم‌، تحقيقات‌ و فناوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي ‌عالي‌ انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ كارشناسي‌ (ليسانس‌) قيد شده‌ باشد‌.
    1. پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ مدرك‌ كارشناسي (ليسانس‌) نمي‌باشند، لازم‌ است‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه‌ يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل ‌اخذ كارشناسي‌ (ليسانس‌) را در فرم مخصوص آن ارائه‌ نمايند. (دانلود کنید)
    2. آن دسته از پذيرفته‌شدگاني كه در زمان اعلام نتايج اوليه و تكميل فرم انتخاب رشته دانشجوي سال آخر بوده‌اند و حداكثر تا تاريخ 1403/06/31 فارغ‌التحصيل مي‌شوند، دانشجوي سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجويان سال آخر را از موسسه آموزش عالي محل فارغ‌التحصيلي دوره كارشناسي دريافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولي ارائه نمايند. (دانلود کنید)
    3. براساس‌ مصوبه‌ جلسه 368 مورخ ‌74/11/03 شوراي عالي‌ انقلاب فرهنگي‌ در مورد مدارك‌ تحصيلي‌ صادر شده‌ توسط مركز مديريت حوزه‌هاي علميه يا مركز مديريت حوزه علميه خراسان و يا اصفهان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌هاي علميه كه بر اساس‌ مدرك‌ صادر شده‌ توسط مراكز فوق دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و يا تا تاريخ 1403/06/31 فارغ‌التحصيل‌ مي‌شوند،‌ منحصراً مجاز بوده‌اند در هر يك‌ از كدرشته‌هاي ‌امتحاني گروه علوم انساني ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ آن‌ شركت‌ نمايند و در صورت پذيرفته‌شدن مشروط به گذراندن دروس پيش‌نياز به تشخيص گروه آموزشي ادامه تحصيل دهند. بديهي‌ است ‌اين‌ دسته‌ از متقاضیان بايد تصوير مدرك‌ فراغت‌ از تحصيل‌ خود را كه‌ توسط مركز مديريت حوزه‌هاي علميه يا مركز مديريت حوزه علميه خراسان و يا اصفهان صادر گرديده ‌است‌ در اختيار داشته باشند.
    4. پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ داراي مدرك تحصيلي معادل مي‌باشند لازم است واجد شرايط مفاد «آيين‌نامه شركت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمونهاي ورودي مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات‌ و فناوري‌ كه طي بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشي وزارت متبوع به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي ابلاغ گرديده، باشند.
    5. براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، همه دارندگان مدرك معادل ضمن خدمت فرهنگيان كه طي سال‌هاي 1377 تا 1381 به دوره‌هاي مذكور راه يافته‌اند، حسب مورد از تسهيلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/05/28 براي ادامه تحصيل در مقاطع رسمي بالاتر برخوردار مي‌شوند.
  2. رونوشت تمام صفحات شناسنامه‌ و كارت ملي (پشت و رو)
  3.  3 قطعه‌ عكس‌ پرسنلی تمام‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌
  4. مدركي‌ كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه‌ برادران‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنماي‌ شماره‌ يك‌ آزمون‌ ورودي‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ سال 1403 كند. (کلیک کنید)

 


شرایط و ضوابط وظیفه عمومی (برادارن)

- دانشجویان مشمول وظیفه عمومی

- مراجعه حضوری دانشجویان مشمول جهت ثبت‌نام الزامی نیست و با تمهیداتی در نظر گرفته شده دانشجویان مشمول می‌توانند به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به این مرکز ثبت‌نام نمایند.

به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی مشمول و غیر مشمول ورودی جدید این مرکز می رساند، با توجه به اینکه یکی از مهمترین شرایط ثبت نام در مراکز دانشگاهی، دارا بودن مدارک نظام وظیفه اعم از کارت پایان خدمت، کارت معافیت پزشکی، کفالت موارد خاص، تعهد خدمت در آموزش و پرورش و کارکنان نیروهای مسلح می باشد.

در صورتی که دانشجو مشمول باشد اخذ معافیت تحصیلی از سازمان وظیفه عمومی الزامی است که در این صورت دانشجو باید به آدرس اینترنتی sakha.epolice.ir مراجعه و اقدام به دریافت معافیت تحصیلی به صورت غیر حضوری نمایید.

( توضیحات بیشتر در سایت مذکور آمده است. برای مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی (فایل PDF) کلیک کنید.

نکته: طلاب متقاضی ثبت نام در مرکز آموزش مجازی باید موافقت نامه تحصیل همزمان حوزه و دانشگاه را پیش از ثبت نام در این مرکز آموزشی از مرکز مدیریت استان محل تحصیل اخذ کرده و از طریق پست به این مرکز ارسال نمایند که در این موافقت نامه ضروری است عبارت زیر قید شده باشد: (تحصیل هم‌زمان طلبه گرامی آقای ............. با کد ملی ............. و کد تحصیلی ........... در مرکز آموزش مجازی و نیمه‌حضوری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) و حوزه علمیه بلامانع می‌باشد.

(بر اساس آیین‌نامه نظام وظیفه موافقت‌نامه مذکور باید هرترم از حوزه اخذ و به این مرکز ارسال شود.)

تذکر مهم: بدیهی است در صورت عدم ارسال این موافقت‌نامه به مرکز، ثبت‌نام دانشجو ملغی خواهد شد.

- دانشجویان غیرمشمول وظیفه عمومی

نکته1: کسانی که کارت پایان خدمت یا معافیت دارند باید کپی برابر با اصل کارت خود را همراه با مدارک پذیرشی به این مرکز ارسال نمایند.

نکته 2: متقاضیان شاغل در آموزش و پرورش باید تعهدنامه خدمت خود را همراه با مدارک پذیرشی به این مرکز ارسال نمایند.

نکته 3: متقاضیان شاغل در نیروهای مسلح باید موافقت نامه­ ای مبنی بر مجاز بودن تحصیل در این مرکز را از یگان خود اخذ و همراه با مدارک پذیرشی به این مرکز ارسال نمایند.

نکته4: ارسال کپی برابر با اصل، کارت پایان خدمت، نظامی یا انتظامی، معافیت پزشکی، تعهدنامه طلاب، کفالت، موارد خاص را به مرکز الزامی می باشد.

نکته5: برابر اصل مدارک می‌بایست در دفترخانه رسمی صورت پذیرد.

* برای تکمیل و ارسال فرم مشخصات فردی (اینجا) و فرم درخواست معافیت تحصیلی (اینجا) را کلیک نمایید.

«برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نظام وظیفه (دانشجویان برادر) با تلفن 5-02532908193 داخلی 375 یا 02532113757 تماس بگیرید.
5- حكم‌ مرخصي‌ سالانه‌ يا موافقت‌ كتبي‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌ براي‌ كارمندان‌ دولت


شهریه

6- داوطلبان لازم است در هنگام ثبت نام اینترنتی نسبت به واریز وجه بخشی از شهریه ثابت نیمسال نخست به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی اقدام کنند. (امکان تقسیط شهریه در هر نیمسال آموزشی تا پیش از آغاز آزمون های همان نیمسال وجود دارد)

نوع شهریه

میزان (ریال)

شهریه ثابت

23/390/640 ریال (دو میلیون و سی‌صد و نود هزار و ششصد و چهل تومان)

شهریه متغیر هر واحد دروس جبرانی در صورت اخذ مجدد

2/325/960 ریال (دویست و سی و دو هزار و پانصد و نود و شش تومان)

شهریه متغیر هر واحد دروس اصلی

4/651/920 ریال (چهارصد و شصت و پنج هزار و صد و نود و دو تومان)

شهریه متغیر هر واحد دروس تحقیق یا سمینار

9/303/840 ریال (نهصد و سی هزار و سیسصد و هشتاد و چهار تومان)

* در ابتدای هر سال آموزشی مبلغی نیز به عنوان هزینه خدمات آموزشی بابت بیمه دانشجویی، کارت دانشجویی، پیامک، برگزاری آزمون، برنامه های فرهنگی و ... از دانشجویان دریافت می شود. این مبلغ در سال 1403 عبارت است از 2184000 ریال (دویست و هجده هزار و چهارصد تومان)

** امکان پرداخت وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویان متقاضی دارای شرایط وجود دارد.(تسویه وام پس از دانش آموختگی)

تخفيف‌هاي موجود در جدول زیر تا سقف 30 درصد براي آن دسته از دانشجوياني است كه شهريه آن‌ها توسط نهادها يا موسسات حمايتي پرداخت نمي گردد.

تخفیف های شهریه (ثابت و متغیر):

  • دانشجويان ممتاز علمي دانشجويان رتبه اول و دوم و سوم هر رشته

  • دانشجويان قاري قرآن كريم، حافظ قرآن كريم و حافظان نهج‌البلاغه

  • طلاب ممتاز علوم ديني

  • همسر و فرزندان طلاب رسمي حوزه‌هاي علميه

  • پژوهشگران جوان حايز رتبه در يكي از جشنواره‌هاي علوم اسلامي و يا تاليف كتاب يا مقاله در حوزه علوم اسلامي

  • دانشجويان ممتاز ورزشي

  • دانشجويان كم‌درآمد و بي‌سرپرست و بازنشستگان كم درآمد

  • نفرات برتر فرهنگي

  • دانشجويان داراي 3 فرزند و بالاتر

دانشجویان شاهد (همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد) با ارائه گواهی از بنیاد شهید، با سی درصد تخفیف شهریه امکان تحصیل خواهند داشت.  

«برای آگاهی از مقدار و تخفیف شهریه با تلفن 5-02532908193 داخلی 112 تماس بگیرید.»


یادآوری های مهم

1- در هر مرحله از ثبت‌نام يا هنگام تحصيل، چنانچه مشخص گردد متقاضی حقايق را كتمان نموده و اطلاعات غلطي ارائه نموده است و واجد شرايط نمي‌باشد قبولي وي باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصيل محروم خواهد شد.

2- معدل‌ مدرک کارشناسی پذيرفته‌ شده‌ بايد با معدلي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون به‌ سازمان‌ سنجش اعلام‌ نموده‌، و يا در مراحل بعد اصلاح نموده است، يكسان‌ باشد. بديهي است از ثبت‌نام قطعي آن دسته از متقاضیانی كه داراي مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرك آنان كمتر از معدل اعلام شده به سازمان سنجش باشد) خودداري خواهد شد.

3- از پذيرفته شدگاني كه داراي مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلي آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالي از طرف متقاضیان به سازمان سنجش باشد) مي‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آيد، لذا ضرورت دارد اين دسته از پذيرفته‌شدگان به دانشگاه مراجعه نموده و مدارك لازم مندرج در اين اطلاعيه را ارائه نمايند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسي لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد.

4- پذيرفته شدگان ضرورت دارد تا تاريخ‌ 1403/06/31 نسبت به دریافت مدرك كارشناسي خود اقدام نمايند.

تبصره. آن دسته از پذيرفته‌شدگان كه همه واحدهاي درسي آنان تا 1403/06/30 با موفقيت به اتمام برسد ولي زمان اعلام فراغت از تحصيل آنان به هر علت (به شرطي كه براي نيمسال اول سال تحصيلي 1404-1403 واحدي دریافت نكرده باشند و يا واحد درسي اخذ شده آنان به صورت معرفي به استاد باشد) تا تاريخ 1403/09/30 باشد، مي‌توانند با ارائه فرم مربوط برای ثبت نام مراجعه نمايند.


مزایا و شرایط تحصیل:

1. اعطای مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر؛

2. استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه؛

3. برگزاری دوره‌ها به صورت کاملا (الکترونیکی) طبق استانداردهای بین المللی و بدون نیاز به حضور فیزیکی دانشجویان؛

تبصره: آزمون های پایان نیمسال به صورت حضوری و در 25 مراکز کشور و خارج از کشور برگزار می شود.

4. برخورداری از خط سیر آموزشی (محتوای آموزشی در قالب متن، صوت و فیلم تدریس به صورت تقطیع شده وگام به گام)؛

5. استفاده از کلاس آن‌لاین؛

6. استفاده از آرشیو کلاس‌ها؛

7. محیط الکترونیکی گفتگوی دانشجویی؛

8. تخفیف­‌های متنوع شهریه برای ممتازین تحصیلی، خانواده­‌های کم درآمد، حافظان قرآن و نهج البلاغه، ممتازین ورزشی و المپیادهای علمی، پژوهشگران جوان در حوزه علوم اسلامی، طلاب و خانواده ­های آنان؛

تبصره1: شهریه این مرکز از سایر مراکز کمتر بوده و امکان پرداخت به صورت قسطی در طول نیم سال به هر شکل امکان پذیر است.

تبصره2. امکان پرداخت وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویان متقاضی دارای شرایط وجود دارد. (تسویه وام پس از دانش آموختگی)

تبصره3: در ابتدای هر سال تحصیلی مبلغی نیز به عنوان هزینه خدمات آموزشی بابت بیمه دانشجویی، کارت دانشجویی، پیامک و ... از دانشجویان دریافت می‌شود.

9. بیش از 120 مرکز آزمون در سراسر کشور؛

تبصره: امکان افزایش مراکز آزمون در صورت درخواست دانشجویان و حد نصاب لازم وجود دارد.

تبصره: امکانات خوابگاهی فقط در شهر مقدس قم و در صورت پرداخت هزینه های آن در زمان برگزاری آزمون.

10. بهره‌مندی از خدمات فرهنگی دانشجویی.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مستقیم 32113745 و یا با تلفن 5-02532908193 داخلی 251  و داخلی 262  تماس بگیرید.

*

پذیرفته شده آزمون کارشناسی ارشد، برای ثبت نام اینترنتی  کلیک کنند.

*

مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)

مركز آموزش مجازي و نيمه حضوري فرهنگ و معارف اسلامی

مدیریت برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد

نوع خبر: 

کليه حقوق اين سايت به موسسه آموزشی- پژوهشی امام خمینی ره تعلق دارد.